воскресенье, 6 января 2013 г.

Ների՛ր, Ձեռնո՛ց, ների՛ր, քանզի ես եմ մեղավոր


-Չգիտեմ: 
-Ինչու՞ տվեցիր: 
-Չտվեցի, նա ինքն իր կամքով վերցրեց: 
-Ստում ես: 
-Հավատա՛, չեմ ստում:
 -Մրսում եմ: 
-Գիտեմ, ես էլ: 
-Մենք ծնված օրվանից միասին էինք: 
-Ցավում եմ: Ների՛ր: 
-Ներե՞մ, բայց ինպե՞ս: 
-Ների՛ր, Ձեռնո՛ց, ների՛ր, քանզի ես եմ մեղավոր, եթե ես այդ օրը ձեզ ինձ հետ չվերցնեի , հիմա, դուք առանձին չէիք լինի: Ների՛ր: Ես այդքան էլ մեղավոր չեմ, որ ափերս դեռ մանկուց սառն են: 
-Որտե՞ղ ե նա: 
-Նա՞: Վաղուց չգիտեմ <<նա>>-ն ով է: Երևի դու նկատի ունեիր, թե որտեղ է քո <<ձեռնոցը>>: 
 -Այո: Հենց իմ ձեռնոցը: 
-Կարծում եմ, որ իմ <<ձեռնոցի>> հետ է: Ների՛ր, չեմ կարող վերադարձնել, քանի որ վստահ եմ՝ իմ <<ձեռնոցը>> իր իսկ ձեռքով վառել ու թաղել է քո <<ձեռնոցին>>: Ներիր խնդրում եմ: 
-Այս ի՞նչ ես խոսում: Ինչպե՞ս թե վառել է: Ինչի՞ համար պետք է վառած լինի իմ կեսին: Դուք եք մեղավոր, դուք՝ երկուսդ: 
-Մե՞նք: Մենք չկա: Կամ ԵՍ: Այո՛, վառել է, իսկ ի՞նչ էիր կարծում պետք է պահե՞ր ու պահպանե՞ր: Նա հիմա ուրիշ ձեռնոց ունի: Կարծում եմ ավելի նոր ու հետաքրքիր մի ձեռնոց: Կարծում եմ այդ ձեռնոցի մատներն ավելի երկար կլինեն, և վերջապես կտեղավորվեն նրա ափերը ու չեն մրսի ցուրտ ձմռանը: 
-Իսկ դու՞: Դու կպահպանե՞ս ինձ:
 -Այո, բայց վախենամ ափս սառր մնա: 
-Վառվածը՞: 
-Մի՛ ասա: 
-Ինչու՞: 
-Ուզում եմ կտրել այդ ձեռքս: Այն իմ տխուր ձեռքն է: Այն վառվել է, երբ դեռ մանուկ էի: Այն կարծես ԵՍս լինի, բայց, գիտե՞ս, նա սիրում էր այդ ձեռքս: 
-Հիմարություններ մի՛ ասա: Միայն ասա, թե որտեղ է թաղված իմ <<ձեռնոցը>>: 
-Մմմմ՜... Քո <<ձեռնոցը>> թաղվել է իմ մեջ կամ երևի՝ ինձ հետ, բայց ես չգիտեմ , թե որտեղ է նա ինձ թաղել: Ես մանկուց եմ թաղվել: Ասում են՝ մարդու կյանքը պատկերված է ձեռքի ափի մեջ, ամեն մի գիծը իր յուրահատուկ նշանակությունն ունի, ամեն մի գիծ իր պատմությունն ունի, իր ներկան ու իր անցյալը: 
-Ես քեզ հետ եմ: 
-ՄԻ՛ ասա: 
-Հավատա՛: 
-Չեմ հավատում: Բոլորն էլ ասում էին, թե կողքս են, բայց դա այդպես չէ: 
-Ցավու՞մ է : 
-Ինչը՞: 
-Դու ասա : Սիրտդ գուցե, կամ...: 
-Չէ՛, իմ սիրտը երբեք չի ցավում: 
-Ստում ես: 
-Նայի՛ր պատուհանին: Տեսա՞ր:
 -Այո: Դու նրա անունը գրեցիր քրտնած պատուհանին:
 -Մի՛ շարունակիր: 
-Նայի՛ր: Պատուհանը արտասվում է: 
-...... 
-Մի՛ լռիր: 
-Ինչքա՞ն պետք է ձեռքերս ջերմացնեմ գրելով: 
-Հավատա ամեն ինչ լավ կլինի: 
-Ոչինչ էլ լավ չի կարող լինել: Ես հեռանում եմ: 
-Մի՛ արտասվիր: Մնա՛: 
-ԵՍ լաց չեմ լինում: Հերի՛ք է:
-Ախր ես տեսնում եմ, որ արտասվում ես: 
-Իսկ ու՞ր է իմ ձեռնոցը, ու՞ր է: Նրա մեկ ափի մեջ երկու ձեռքս էլ տեղավորվում էին: Սիրում էի տաքացնել ձեռքերը: Սիրում էի նրա ձեռքերը, բայց չէի սիրում, երբ այդ ձեռքերով ծխախոտն էր բռնում: Թող գա: Թեկուզ ծխախոտը ձեռքին: Խոստանում եմ, որ ԵՍ այն դեն կնետեմ ու իմ սեփական սառնությամբ կջերմացնեմ նրան, բայց ու՞ր է:
 -Մաքրի՛ր արցքունքներդ: 
  -Պատասխանի՛ր:
 -Տոնավաճառում: Նոր ձեռնոց է գնում:



Комментариев нет:

Отправить комментарий